Városlista
2024. november 10, vasárnap - Réka

Hírek

2019. Június 18. 07:37, kedd | Életmód
Forrás: mti

Tovább nő a családbarát élmények internetes eladásának piaca

Tovább nő a családbarát élmények internetes eladásának piaca

Közel háromszor több családbarát élményt adott el tavaly az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó piacvezető Bónusz Brigád, míg 2017-ben még csak 15 825 ilyen bónuszt értékesítettek, addig tavaly már 46 813-at.

Az idén tovább nőtt a kereslet, mivel január-áprilisban már 11 349 családbarát élmény adtak el, miközben a kosárérték 11,3 százalékkal emelkedett, és a több mint százezer vásárló átlagosan 10 623 forintot költött az oldalon.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatása szerint idén a legnépszerűbb családos program a több ezer vásárolt bónusszal a 3D minigolfozás volt, a második pedig egy fővárosi fürdő gastro-wellness élményfürdőzése lett. Több ezer bónusz fogyott idén a különböző moziélményekből is: a 8D mozi és az exkluzív kialakítású mozik is az élen végeztek a családbarát programok között.

Sokan egyedülálló élményeket keresnek, a kereskedelmi oldal látogatóinak 45 százaléka új dolgokat akar kipróbálni, 2019-ben a legnépszerűbb bónuszok között végzett a barlangi paintball csata, az alpakasimogatás és a gravitációt legyőző trambulinozás.

Az oldal látogatóinak közel 70 százaléka utazásokat keres: a legnépszerűbb családbarát utazásnak tavaly is és eddig az idén is egy négycsillagos hotel wellness- és gasztroutazása bizonyult.

Egy korábbi felmérés szerint a vevők 67 százaléka azért vásárol kuponos oldalakon, mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban. Az adatok szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 09. 07:53, szombat | Életmód

Energiaügyi Minisztérium: idén is jócskán több mint 1 gigawattal nő a hazai naperőművi összteljesítmény

Az átviteli rendszerirányító MAVIR frissített adatgyűjtése szerint november elsejére összesen 7351 megawattot tett ki a hazai napenergia kapacitás.

2024. November 07. 07:54, csütörtök | Életmód

Karikó Katalin: be kell mutatni a tudomány eredményeit az embereknek

Be kell mutatni a tudomány eredményeit az embereknek - jelentette ki Karikó Katalin szerdán a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) Innovációs napján.

2024. November 06. 07:39, szerda | Életmód

Budapestre utazik Debrecenből Munkácsy Golgotája

2024. November 05. 08:04, kedd | Életmód

A Suzuki bemutatta első tisztán elektromos személyautóját

A Suzuki Motor Corporation Milánóban bemutatta első sorozatgyártású elektromos (BEV) modelljét, az e-Vitarát, amely stratégiai jelentőségű a vállalat számára - közölte a cég kommunikációs vezetője hétfőn az MTI-vel.