Városlista
2024. november 10, vasárnap - Réka

Hírek

2019. Október 23. 08:17, szerda | Bulvár
Forrás: mti

Megint ugyanaz lett Magyarország legerősebb márkája

Megint ugyanaz lett Magyarország legerősebb márkája

Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók.

A rangsorban a Samsung és egyetlen magyar márkaként a Pick követi - közölte a kutató cég az MTI-vel kedden.

A listát minden eddiginél nagyobb jelenléttel uralja a technológiai szektor: a Google és a Samsung után szorosan a negyedik helyen a Youtube, míg az ötödiken a Microsoft, hatodikon pedig a Facebook áll.

Nem meglepő, hogy az innovatív jelzőhöz is a technológiai márkákat társítják a magyar fogyasztók, ám érdekesség, hogy a tavaly bevezetett Fuze Tea üdítőitalként is be tudott kerülni a leginnovatívabb márkák közé, a médiajelenlétnek, az erős bevezető kampánynak az eredményeként.

A legtöbbet a Huawei és az Aldi javított a korábbi eredményén - a kínai távközlési óriásvállalat a botrányok ellenére 2017-hez képest megduplázta a pontszámát. Az Aldi több mint 300 helyet javított.

A magyar márkák azonban kiszorultak az élmezőnyből: a Pick után mindössze a Gyulai (38.) és a Pöttyös (42.) fért bele a top50-be. 2017-ben a Béres is top10-ben volt, de 2017-ben top50-ben ott volt még: Boci, Herz, Gyulai, Gyermelyi, Pöttyös, Sió, Piros Mogyorós, Magyar Posta, Mol.

A VMLY&R reklámügynökség 1993 óta készíti a világ legnagyobb kategóriafüggetlen márkapercepció-kutatását (BrandAsset Valuator, BAV), 50 országban. A kétévente megismételt kutatás 10. alkalommal készült Magyarországon. A felmérés 2400 fős országos reprezentatív mintán közel 700 márka megítélését vizsgálja. A kutatás során egy márka erőssége az egyediség, relevancia, megbecsültség és ismertség dimenziók mentén rajzolódott ki, de az eredményekből ezen felül a márkák imázs attribútumairól, illetve a fogyasztók márkahasználati szokásairól is pontosabb kép rajzolódik ki. Az adatfelvételt a GfK végezte.

Címkék: Google, márka, Pick, samsung

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 07. 07:56, csütörtök | Bulvár

Magyarország a 2025-ös és 2026-os évet a Magyar Tudomány Éveként ünnepli

Az Országgyűlés döntése alapján Magyarország a 2025-ös és 2026-os évet a Magyar Tudomány Éveként ünnepli, a Magyar Tudományos Akadémia és annak Könyvtára alapításának 200 éves évfordulójának alkalmából.

2024. November 05. 08:02, kedd | Bulvár

A hazai liba- és kacsatermékeket ajánlja Márton napra a terméktanács

A november 11-i Márton nap elmaradhatatlan eleme a libapecsenye és az új bor, amelyet ilyenkor szokás először megkóstolni.

2024. November 04. 07:58, hétfő | Bulvár

Három napot élt túl az autójába szorulva egy asszony a spanyolországi áradások után

Három napot élt túl az autójába szorulva egy asszony a spanyolországi áradások után - közölte a Las Provincias című online újság szombaton.

2024. November 01. 07:55, péntek | Bulvár

Megrázó középkori temetkezési szokásra utaló gyermeksírt találtak Visegrádnál

Megrázó középkori temetkezési szokásra utaló gyermeksírt találtak a Szűz Mária templom feltárása során Visegrádnál - közölte a Várkapitányság az MTI-vel csütörtökön.