Hírek
2019. Október 20. 15:02, vasárnap |
Életmód
Forrás: mti
Alacsony az interneten vásárlók száma, de színházjegyet leginkább on-line vesznek a nézők
Miközben Magyarországon alacsony az on-line vásárlók száma, színházjegyet döntő többségükben csak interneten vásárolnak a nézők - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből.
Az adatok szerint a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum 1 alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a 6 milliót.
A két szervezet által megkérdezett mintegy 200 internetező közül 88 százalék nyilatkozott úgy, hogy évente legalább egyszer jár színházba, és szinte mindegyikük interneten vásárolja a jegyet: az adatok alapján a vevők háromnegyede on-line veszi a belépőt. A színházak pénztáraiban közel 30 százalék, ismerős jegyértékesítőtől pedig 13 százalék vásárolt már. A színházban történő személyes jegyvásárlással a válaszadók háromnegyede elégedetlen volt, miközben a színházak saját felületeivel sem mindig jó a tapasztalata a válaszadók közel felének. Az on-line jegyvásárlással viszont 82 százalék elégedett.
A válaszadók közül a többség évente legalább négyszer megy színházba. Legtöbben a 4 ezer forint alatti színházjegyeket keresik, de több mint felük többet járna előadásokra, ha nagyobb kedvezménnyel jutna jegyekhez.
A megkérdezettek 14 százaléka 40 ezer forint alatt, 14 százaléka 40 ezer forint felett költött színházi élményekre az elmúlt egy évben. A válaszadók 65 százaléka nem szokott évadbérletet venni.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 19. 15:29, csütörtök | Életmód
Nagy Márton: tervben van a fogyasztóvédelmi intézményrendszer megerősítése
Jelenleg vizsgálat zajlik a Microsoft és a Temu ellen.
2024. Szeptember 19. 06:00, csütörtök | Életmód
NMHH: az internethasználatban Magyarország az első tíz között van az Európai Unióban
Az elmúlt évtizedben gyorsabban nőtt az internethasználók aránya Magyarországon, mint más uniós országokban, így az ország a webhasználatban nagyot lépett előre
2024. Szeptember 18. 06:00, szerda | Életmód
Nagy Márton: ösztönözni kell a mesterséges intelligencia vállalati felhasználását
A kormány kiemelt célja a hazai kkv-k versenyképességének fejlesztése, ehhez ösztönözni kell a mesterséges intelligencia (MI) vállalati felhasználását
2024. Szeptember 18. 06:00, szerda | Életmód
Szeptember végén kerül a mozikba a Kaláka együttesről szóló dokumentumfilm
Szeptember 26-tól vetítik országszerte a mozik a legendás Kaláka együttesről szóló, Kaláka - a Kárpátoktól a Karib-tengerig című egész estés dokumentumfilmet, Pigniczky Réka rendezését.