Hírek
2017. December 12. 15:22, kedd |
Életmód
Forrás: mti
A szülők túlnyomó többsége nem figyel arra, hogy a gyereke mit néz
A szülők túlnyomó többsége semmilyen eszközzel sem szabályozza gyereke médiafogyasztását annak ellenére, hogy már sok hat év alatti gyereknek is van saját televíziója, számítógépe
- derül ki a Kutatópont Kft. gyerekek médiahasználatát vizsgáló kutatásából.
Az MTI-hez kedden eljuttatott közlemény szerint a 20 év alatti fiatalok több mint harmadának van saját televíziója, 43 százalékuknak saját számítógépe vagy laptopja, 73 százalékuknak pedig tabletje. A hat év alatti gyermekek 15 százaléka televízióval, 39-39 százaléka pedig laptoppal vagy számítógéppel, illetve tablettel rendelkezik.
A felmérésből kiderül, hogy a szülők mindössze 13 százaléka szabályozza valamilyen módon a televíziós és internetes felületeken megjelenő tartalmakat, és csak 10 százalékuk gondolkodott ezek kipróbálásán. A legelővigyázatosabbak a 7-13 éves gyermekek szülei, 19 százalékuk használ tartalomblokkoló eszközöket, 19 százalékuk pedig fontolóra vette ezek alkalmazását.
A Kutatópont Kft., amely a Nézőpont csoport tagja, 2017. harmadik negyedévében kétezer ember megkérdezésével végezte felmérését.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 09. 07:53, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: idén is jócskán több mint 1 gigawattal nő a hazai naperőművi összteljesítmény
Az átviteli rendszerirányító MAVIR frissített adatgyűjtése szerint november elsejére összesen 7351 megawattot tett ki a hazai napenergia kapacitás.
2024. November 07. 07:54, csütörtök | Életmód
Karikó Katalin: be kell mutatni a tudomány eredményeit az embereknek
Be kell mutatni a tudomány eredményeit az embereknek - jelentette ki Karikó Katalin szerdán a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) Innovációs napján.
2024. November 06. 07:39, szerda | Életmód
Budapestre utazik Debrecenből Munkácsy Golgotája
2024. November 05. 08:04, kedd | Életmód
A Suzuki bemutatta első tisztán elektromos személyautóját
A Suzuki Motor Corporation Milánóban bemutatta első sorozatgyártású elektromos (BEV) modelljét, az e-Vitarát, amely stratégiai jelentőségű a vállalat számára - közölte a cég kommunikációs vezetője hétfőn az MTI-vel.